Gnome2 - masakra

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 20 Cze 2002, 00:52:30 CEST

Dnia 20 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Artur Flinta napisał(a):

> Witam!

> W takim razie lista jest zbędna a prawda bolesna: gnome-libs out! :->>>

Czyli albo gnome2 albo xchat gimp i dc_gui?
To po co mi taki gnome bez podstawowych programów ;(
Łeeee

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
xenofobia - strach przed oglądaniem złych seriali fantasy
"Słownik prawdziwej polszczyzny"