[BUG] Ustawienia jezyku pakietow w instalatorze

Czw, 20 Cze 2002, 13:32:41 CEST

> C nie, bo nic nie jest (już chyba nic - w każdym razie nie powinno) być
> oznaczone %lang(C).
>
> Czy "en" czy "en_XX", to zależy od sposobu oznaczania zasobów (czy
> wszystkie en_* by miały %lang(en), czy bardziej specyficzne %lang(en_XX) -
> mi bardziej podoba się to drugie, bo pozwala zawęzić instalowane pliki do
> tych dotyczących tylko samego języka oraz wybranej odmiany/lokalizacji,
> zamiast wszystkich plików dotyczących wybranego języka we wszystkich
> odmianach/lokalizacjach).

Na obecnym etapie wszystkie zasoby typu "en" powinny albo byc wylaczone z
%lang, albo "en" powinno byc automatycznie dodawane do listy jezykow bez
mozliwosci wylaczenia.
Jest to zwiazane m.in. z tym, ze bez zasobow angielskich niektore zasoby
narodowe moga po prostu nie dzialac. Przyklad: dokumentacja KDE w html-u.
Sprawdzenie, co z zasobow en* mozna wylaczyc zostawilbym na 1.1/2.0.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk