[BUG] Ustawienia jezyku pakietow w instalatorze

Czw, 20 Cze 2002, 16:03:38 CEST

> On Thu, Jun 20, 2002 at 01:32:41PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
>
> IMO rzeczy, które są używane jako "fallback" w przypadku braku zasobów
> dla używanego języka (tak jak komunikaty "C", wkompilowane na stałe
> w binarki), powinny być instalowane (z dokładnością do nie instalowania
> zasobów będących dokumentacją przy --excludedoc).

Zgoda w 100%

Tyle, ze nadal nie wiemy skad sie wzielo en_EN ...
(grep nie znalazl; czyzby z fantazji autora pierwszego postu w tym watku .. ?)

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk