lilo i boot*.b

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 20 Cze 2002, 16:14:19 CEST

On Thu, Jun 20, 2002 at 04:05:15PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

Sprawdziłem w kodzie - sprawdzanie jest przez strstr, czyli stare
ścieżki nie przeszkadzają. Algorytm jest taki: jeśli jest ciąg "text",
wybierana jest "klasyczna" wersja LILO, jeśli jest ciąg "menu" - menu
tekstowe; w przypadku innych ciągów lub niezdefiniowanego install
- jeśli jest zdefiniowana bitmapa, wybierane jest menu graficzne, jeśli
nie - menu tekstowe.

> Jezeli jest to wymuszanie umieszczenia pliku w /boot, to niedobrze.
> Czasem trzeba go umiescic gdzie indziej...

Nie, to jest co innego - wybór fragmentu kodu, który lilo ma
zainstalować w /boot/map; te fragmenty kodu siedzą w /sbin/lilo.

--
Jakub Bogusz