[BUG] Ustawienia jezyku pakietow w instalatorze

Czw, 20 Cze 2002, 16:23:50 CEST

> Raczej z jego kiepskiej pamieci :)
> Mozliwe, ze bylo en_US. Moj mail dotyczyl zupelnie innej rzeczy.

Trzeba bedzie poszukac przyczyny nieakceptowania "pl".
Wydaje mi sie to bezsensowne.
Niestety nie mam jak potestowac, nie ma obiecanych na ostatni piatek ISO,
nie mam mozliwosci startu z dyskietki, a do poniedzialku bede na modemie.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk