witam

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 20 Cze 2002, 19:56:58 CEST

On Thu, 20 Jun 2002, saGat wrote:
> Jestem tutaj nowy :)
> A wpadlem sie spytac czy nie potrzebujecie pomocy grafika ?

Ano potrzebujemy :)
Grafików nigdy nie za wiele :)

> np. grafika na strone, grafika do programow, screeny startowe, ikony itp.
> Chetnie bym sie tym zajal.

To się zajmuj - roboty w tym temacie jest od.... dużo :)

> Pozatym prgramuje w php/htmlu/javascriptcie i pracuje na bazach danych
> mysql i pssql.

Zajrzyj do kodu strony PLD, która jest w cvsie. Obejrzyj i porób co
uważasz za stosowne :)

> Od niedawna swoje strony produjkuje na linuxie dustrybucja mandrake 8.1 :)).

No - to popatrz jaka jest różnica w stosunku do PLD. Masz ładne
porównanie.

> Dajcie mi znac jak czy bylbym pomocny.

Nie - to raczej ty się przyjrzyj co byś chciał robić :) Tutaj wszystko na
tej zasadzie działa :)

Ze swojej strony... domyślne PLD tematy do wszystkich WM. To byłaby
świetna sprawa...
Możnaby pokompletować pakieciki z tapetami... Porobić brakujące ikony do
pakietów... Dokompletować i ujednolicić ikony w applnk... ufff.... jakby
się zastanowić to jest mnóóóóóssssttwoooo roboty :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...