xmame

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 20 Cze 2002, 20:37:25 CEST

Dnia Thu, 20 Jun 2002 19:48:43 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Krzysztof Garus
<bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl> > napisała:

> SPECS$ ./getsrc xmame.spec
> Trying to download sources for xmame-0.60.1     -0.1
> Searching for file: xmame-0.60.1
>         Trying CVS...                                                 FAILED
>         Trying source URL...                                          FAILED
> Failed to download xmame-0.60.1
> SPECS$ 217.98.236.21
>
> hm...
> bajcik

z xmame i xmess tak jest, coś u nich na serwerze jest nie tak - blokują po
zassaniu i pa pa - też nie mogłem zassać tego z ich www, ale z naszego CVS
przez www poszło - tylko trzeba pamiętać że to co się zassa przez www to
archiwum .gz i trza rozpakować by uzyskać prawdziwy plik...
btw paczuszki dla i686 leżą na ftp://morgoth.uznam.net.pl/PLD-unofficial/
zaś src.rpm na http://pld.chinc.ma.cx/SRPMS/

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |