gnome-terminal (gnome2) again

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 22 Cze 2002, 00:51:47 CEST

Dnia 21 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Artur Flinta napisał(a):

> Bzdura, nic nie powinno być, ta linia instalowania schematów powinna być
> wywalona z Makefile'a. Ale o ile mi wiadomo to jest, bo wczoraj
> budowałem bez problemów. Napewno masz ostatniego gnome terminala z
> brancha DEVEL?

Tak, buduję aktualną wersje gnome-terminala (builder -bb) i kończy mi
się takim błędem. Może to wina tego że ciągle się nie pozbyłem
gnome-libs?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
PC - zdobył popularność dzięki obudowom desktop, na których pisząc prace do
późna w nocy można było stawiać kawę..." :)))