mozilla-addon-*

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 22 Cze 2002, 01:03:48 CEST

Dnia 21 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Adam Gorzkiewicz napisał(a):

> Mianuję kolegę Naczelnym Mozillerem Kraju :)

heh ;)) A jeszcze mi tyle themesów zostało do spakietowania. Jak skończę
całość to otrzymam tytuł Wielkiego Imperatora? ;P

> Wydaje mi sie, że wszystko poza jabberem działa prawidłowo (skiny chyba
> spowalniają ładowanie).
> Chętnie bym spakietował meow i lizarda (gdyby były).

rel 1.1 był trochę walnięty. Spróbuj uaktualnić do 1.2 i zobacz czy
nadal nie działa + opisz co nie działa.

Jeśli chodzi o skiny to no cóż - nie musisz instalować ich wszystkich...
a czy zainstalujesz je z rpmów czy z www to ładowanie mozilli
spowalniają jednakowo (wszak to kilka mb dodatkowych grafik/xmli do
przeparsowania)

Jeśli możesz to popoprawiaj spece (żeby były w miarę jednolite szablony)
pododawaj opisy po angielsku, uaktualnij polskie... takie tam
kosmetyczne rzeczy.

Instalowanie całosci zapożyczyłem z twojego rozwiązania lang-pl-mozilla,
ale widzę jeden szkopuł:
przy rpm -Uvh mozilla-addon-cokolwiek-1.0-2 (nie przy instalacji tylko przy
upgrade z release 1 do rel2) wpisy z installed-chrome są usuwane a nowe
nie są dopisywane.
Dodatkowo gdy zrobimy upgrade mozilli to trzeba reinstalować wszystkie
mozilla-addon/theme bo installed-chrome.txt jest 'zerowany'. IMO przy
instalacji mozilli powinno się robić
cat *-installed-chrome.txt >>installed-chrome.txt

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
MINISTER ZDROWIA OSTRZEGA: Myślenie nieprzyzwyczajonym szkodzi