Ra TODO - stan aktualny

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 22 Cze 2002, 22:48:39 CEST

On Sat, Jun 22, 2002 at 07:53:35PM +0200, Blues wrote:
> On Sat, 22 Jun 2002, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> skipstone _podobno_ działa. Nie wiem, bo nie używam...

http działa.
Próba użycia https - z jednym URL-em (z sieci):

** CRITICAL **: file callbacks.c: line 227 (_skipstone_load_url):
assertion `url != NULL' failed.

...ale działa.

Z innym URL-em (lokalnym):

** CRITICAL **: file callbacks.c: line 227 (_skipstone_load_url):
assertion `url != NULL' failed.

Gtk-WARNING **: invalid cast from `(unknown)' to `GtkObject'
Creating a crash recovery file
It looks like Skipstone is respawning too fast.
Check your moz-embed, it could be faulty.

...no i crash.
Sama mozilla nie ma takich problemów.

> Nie rozumiem - co masz na myśli?

O listę konfliktów plików/katalogów lub wspólnych plików/katalogów między
pakietami, które nie mają wzajemnych Obsoletes ani Conflicts
- poprzednio taką listę wysyłałem chyba ze 2 tygodnie temu.

Do sprawdzenia przez `poldek --verify-fileconflicts -v`.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/