SPECS: xine-lib.spec 1.46->1.47 [jajcus]

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 23 Cze 2002, 15:36:36 CEST

On Sun, Jun 23, 2002 at 03:29:46PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]
> I co mam z tym zrobić ? ;>
Poczekać godzinkę aż skończę.

> Moze klepiej byłoby poprostu to w minimalnym stopniu wczęniej potestować i
> od razu jednak wrzucić z rel 1 ?
Wiele osób marudzi na temat niedziałającego xine. Ten commit to taka
"rezerwacja", żeby parę osób na raz tego nie robiło.
Dokończę (xine-lib już mi się nawet skompilowało), potestuję i wtedy
zrobię commit z Release 1.
Ten spec ma tę zaletę nad pakietami xine na FTP, że od razu widać, że to
ma prawo nie działać :-)

Pozdrowienia,
        Jacek