wmconfig

Nie, 23 Cze 2002, 21:19:29 CEST

On Sat, 22 Jun 2002, Radosław Kintzi wrote:

> Zauważyłem, że wmconfig czyta informacje do generowanego menu z trzech
> miejsc:
> /usr/X11R6/share/applnk/
> /etc/X11/applnk/
> /etc/X11/wmconfig/
> No i oczywiście z .wmconfig (chyba - nie sprawdzałem)
>
> Dlaczego jest ich aż tyle? Gdzie powinno się wkładać .desktopy? A może
> każda z tych lokalizacji ma swoje specjalne znaczenie?

To jest program jaący swój rodowód w ym co zrobili ludzie z RH.
W sumie po za /usr/X11R6/share/applnk/ możnaby już wyciąć i jak chcesz to
zrobić to prosze bardzo.

> Jeszcze jedno. Co oznaczają błędy:
> parse_gnome_files: No such file or directory
> Parsing user files error: Critical Error parsing config file
>
> Dodam, że nie mam ~/.wmconfig i nieuważam tego za błąd.

Zapewne jakieś błędy sygnalizowane przez parser tych plików.
Jakie ? to cieżko powidzieć na podstawie tego co napisałeś. Proste strace
powinno pokazać przynajmeniej na którym to pliku sie dzieje.