ssh 3.3.p1 i rpm z kontrolą listy plików

Nie, 23 Cze 2002, 21:55:39 CEST

Moze najpierw to drugie.
Czy kotś wiadiałby pzreciwskazanai zeby włączyć patcha na komntrolę %files
na przynajmneij x86 (na sparc wygląda że też chodzi poprawnie i na axp
raczej też czyli też moząńby tu właczyć to). Rzecz jest niesamowicie
przydatna .. jesdnak ;>

Przez to że miałem jeszcze na jednej maszynce rpm-a z kontrolą lity plików
udało się wychwycić kilka drobiazgów:

/tmp/openssh-3.3p1-root-kloczek/etc/pam.d/passwdssh
/tmp/openssh-3.3p1-root-kloczek/usr/lib/openssh/ssh-keysign
/tmp/openssh-3.3p1-root-kloczek/usr/share/man/man8/ssh-keysign.8.gz
/tmp/openssh-3.3p1-root-kloczek/usr/share/Ssh.bin

To są pliki które nie wpadłuy jeszcze do pakietu.
Rozumiem że passwdssh t coś co zostało zacżęte ale jest nie skończne.
tzrebaby albo skończyć albo wyciepać (brak jest min pliku
blacklist.passwdssh i nie mam pojecia pzrez co to jest używane becnie ..
wygląda że pzrez nic).
ssh-keysign chyba do clients ale nie mam pewnosci (? .. binarka jest
dość duża).
Ssh.bin to chyba jakieś śmieć choć tez pewnosci nie mam.

koments ?