samba 2.2.5 i makra rpm

Nie, 23 Cze 2002, 22:45:25 CEST

On Sun, 23 Jun 2002, Łukasz J. Mozer wrote:

> Witaj Tomasz,

> done, stbr do test, może ja czegoś nie wychwyciłem, ale uważam że wsio
> jest na miejscu.

OK. Jeszcze na wszelki wypadek zerknę tez na to i to samo prosiłbym żeby
jesze żeby inni też w chwili wolnej wykonali.
Jęzlei całosć się zbuduje to wpadnei zaraz do /test i z dzień dwa poleży
jeszcze.

Tak przy okazji samby. Co na to reszta osób żeby właczyć domyślnie backend
SAMowy do LDAP ?
Albo inczej: czy ktoś słyszał może o próbach modularyzacji tego backendu ?
Bo to by było zapewne najbardziej eleganckie rozwiązanie.