ssh 3.3.p1 i rpm z kontrolą listy plików

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 24 Cze 2002, 08:53:42 CEST

On Sun, 23 Jun 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Na ppc nie działać, a z tego co widzę ppc zaczyna się stawać oficjalnie
> wspieraną arch (przynajmniej w zastosowaniach serwerowych).

Poprawic patcha na PPC.
Filon stwierdzil ze blad jest banalny, tylko on wyjezdza, wiec moze
ktos dobrze obeznany w C by przejrzal, czemu tam sie memory fault robi.
A robi sie wlasnie na PPC bo to taka upierdliwa architektura (i przez to
troche bezpieczniejsza...) ze nie daje pisac "za miedza".

IMHO to jakis int zamiast long int, albo cos na sztywno zamiast
z ac/am deklarowane, ale ja  ekspertem
od C nie jestem (a szkoda, bo mi czasem tego brakuje...).

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-