ssh 3.3.p1 i rpm z kontrolą listy plików

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 24 Cze 2002, 08:57:20 CEST

On Sun, 23 Jun 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Używam tego jeszcze w dwuch miejscach i w jednym intensywnie i jakos tego
> nie zauważam. Na builderach też nie było z tym kłopotów. Marcin jakies
> konkrety ?

Pakiet z baaaaaaaaaaaaaardzo duza iloscia plikow.
I dlatego trzeba przejrzec to, zeby bufor byl alokowany dynamicznie
a nie statycznie (tam jest jakis myk z rzutowaniem na int *).

Kto umie to poprawic? Jak nie ma jeszcze konta na eu11 (builder PPC)
proszony jest o mailto: do mnie (lub nawet tel. - numer w sigu).

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-