samba 2.2.5 i makra rpm

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 24 Cze 2002, 08:59:54 CEST

On Mon, 24 Jun 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Niekoniecznie. W nowych windowsach LDAP jest integralna częścią usług
> SMB, więc to w końcu będzie "core funcionality"

Ale na poczatku moze ten LDAP do bconda?
Troszke mi sie nie usmiecha instalowanie LDAP tylko
dlatego zeby zrobic upgrade samby.

Przy okazji, po kiego nowy gnupg potrzebuje LDAPa, a xemacs-common
(ktory mial zawierac pliki niezalezne od X) ma zaleznosc od XFree86-libs.

Btw, emacs (nie xemacs) nie buduje sie na ppc.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-