ssh 3.3.p1 i rpm z kontrolą listy plików

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 24 Cze 2002, 17:26:33 CEST

On Mon, 24 Jun 2002, Robert J. Wozny wrote:

> ty... nie gadaj... tylko rob ten kernel.. i "new event handler" tez
> przydalo by sie zbackportowac do 2.2 ;>>> :*

? czy ja gadam ? ja ciezko w domu pracuje by przeniesc calosc z arch/ppc/
z drzewka 2.4 na drzewko 2.2, a powiem Ci, ze jest to naprawde ciezka
praca ..

A tak poza tym EOT.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)