nowe sshd

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 25 Cze 2002, 12:17:45 CEST

On Tue, Jun 25, 2002 at 12:06:28PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wszystko piknie ale akurat Linux wspiera i mmap() jaki i mmap() z
> MAP_ANON. Także na moje oko to to jest w tym wypadku niepotrzebne.

Niepotrzebne jest tylko wyłączanie kompresji.

Natomiast teraz bardzo istotne i pilne jest, co zrobić z pam_limits,
bo to _uniemożliwia_ zdalne zalogowanie się przy ustawionym limicie
core >0.

Pomaga s/ulimit -c 0/ulimit -S -c 0/ w /etc/rc.d/init.d/functions,
ale to "ulimit -c 0" było nie tylko ze względów estetycznych...

--
Jakub Bogusz