cvs

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 25 Cze 2002, 15:23:07 CEST

On Tue, 25 Jun 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Albo coś jest bezpieczne albo nie. Jak już jest bezpieczne to jedyna
> zmiana to pogorszenie bezpieczeństwa.
> To tak jak stoisz na światłach i kiedy widzisz zielone światło nie możesz
> się spodzieać że za kawałek będzie bardziej zielone :)
> Tyle podpowiada elementarna logika :)
>
> O ile cvs w obecnej wersji nie jest bezpiewczny to trzeba w nim to
> poprawić a nie szykować coś co "poprawi bezpieczeństwo" ;>

Jasne - po co chroot'ować binda, apache'a, etc... przecież nie ma w nich
_znanych_ dziur...?

Lepiej przecież _zabezpieczyć_ się przed niespodziankami i zrobić system
bardziej bezpiecznym (twoje porównanie ze światłami jest tutaj mocno
nietrafione)

To także podpowiada elementarna logika...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...