nowe sshd

Wto, 25 Cze 2002, 19:38:11 CEST

Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> writes:

> Masz gdzieś ją ? to chętnie zobaczę i dodam do kernel.spec
Nie wiem jak to zrobisz zwłaszcza, że ona jest przeznaczona
do nakładania na openssh :-)

Linki na advisory debiana
http://www.debian.org/security/2002/dsa-134

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr