Gnome2 - masakra

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 26 Cze 2002, 09:20:36 CEST

Dnia 26 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Robert Kurtys napisał(a):

> xchat - chodzi :)
> gimp  - alez dziala :)

A gdzie one są? Nie widzę na CVS xchata i gimpa dla gnome2.

> inne...??? nie wiem

dc_gui nie ma. i dopóki nie będzie muszę dać sobie na wstrzymanie :(

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
MINISTER ZDROWIA OSTRZEGA: Myślenie nieprzyzwyczajonym szkodzi