tacppd

Śro, 26 Cze 2002, 21:29:23 CEST

> Sam się cvs rmnij albo pisz z sensem. Od kiedy to wszystkie pozostałe
> spece są dokończone?

Dokonczone ? Dokonczonego chyba nie ma ani jednego...

Takie, ktorym brakuje zrodel mozna natomiast na palcach policzyc.

Ale fakt, niech jeszcze pol roku polezy. Moze sie ktos zlituje i zgadnie co
mialo byc w tym *.pamd ...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk