tacppd

Czw, 27 Cze 2002, 09:26:41 CEST

> No to z czym masz problem?

1. Robi sie smietnik w repozytorium.
2. Zostawianie rozgrzebanego speca innym, bez informacji o tym, ze nie
   zamierza sie go konczyc nie jest dobrym pomyslem. Inni moga na ciebie
   czekac zamiast zabrac sie za robienie tego od nowa, nawet jesli uznaja,
   ze program moglby sie im przydac.

> A skąd ja mam niby wiedzieć co tam miało by być? Spec niedokończony to niedokończony

To wykomentowac/wywalic ?
Jesli sie nie bedzie budowac / nie bedzie dzialac, to mozna podjac dalsze
dzialania. A tak sprawa jest w zawieszeniu...

> (może w ogóle *.pamd mu nie jest potrzebny). Jeśli nie wiesz to zazwyczaj robię
> nowe spece na bazie cp jakiśinny.spec nowy.spec i zostają tam różne rzeczy
> o ile się speca nie dokończy.

IMO, jesli taki spec ma trafic do repozytorium, to juz lepiej, zeby on tam
nigdy nie trafil. Ale to - IMO.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk