kernel-2.4.18-X

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 27 Cze 2002, 14:01:33 CEST

On Thu, 27 Jun 2002, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> W zwiazku z tym, ze niekrorym z posrod developerow nie podoba sie moja praca
> niniejszym zaprzestaje prac nad kernelem.

A od kiedy w PLD robimy coś bo się to innym podoba? IMVHO jak
coś lubisz i chcesz robić, to rób jak nie to nie :)

Pozdrawiam

BTW: Sygnaturka oczywiście losowa... losowałem do skutku

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Nigdy nie kłóć się z głupcem - ludzie mogą nie zauważyć różnicy"