openssh

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 27 Cze 2002, 14:33:29 CEST

On Thu, 27 Jun 2002 10:04:32 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Dwie właściwie.
> Jedna zupełnie nie dotyczy PLD (brak SKEY i BSD_AUTH), druga nie dotyczy
> domyślnej konfiguracji.

To ja zapytam inaczej - czy domyślna konfiguracja dla 3.2.3p1-1 jest
bezpieczna? To znaczy czy to ssh z tą konfiguracją jest bezpieczne zgodnie z
aktualną wiedzą?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter