Jeszcze o openssh

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 27 Cze 2002, 15:13:10 CEST

On Thu, 27 Jun 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Upgrade kernela do 2.4

Hmm, znaczy do Ra 1.0 wejdzie kernel 2.4?

> albo "Compression no" w sshd_config

Dla mnie akurat to dość istotny paramter,
mocne komputery, słabe łącza.

> albo "UsePrivilegeSeparation no"

To ma zapewniać kompatybilność w dół?
Jeśli tak to nie działa.

Po zatym dlaczego mimo wpisu w 'passwd' bash,
po zalogownaiu mam ksh??
System mądrzejszy odmnie. Coś mi to przypomina. :(

pzdr
Stacho Pal