python-pygame i inne

Czw, 27 Cze 2002, 17:11:16 CEST

> Ja się tam na tym za mocno nie orietuję (to co w dziedzienie
> wyświetlania filmów było mi potzrebne załatwia mi to co jest bez
> w32codec .. ale też nie mam wygórowanych potzreb :) ale może by wogóle
> domyśnie tej zależności nie wkładać i dać to tylko na bcond ?

Mysle, ze warto umozliwic koniecznosc kompilowania mniejszej liczby pakietow
tym, ktorzy chca z tych kodekow korzystac.

"Skompilowanie" samego w32codec w porownaniu z koniecznoscia rekompilacji
calego mplayera, to jednak jest cos...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk