Upgrade...

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 27 Cze 2002, 22:16:36 CEST

On Thu, Jun 27, 2002 at 09:47:05PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

W czym 3.2p1 jest gorszy od 3.4p1 z "UsePrivilegeSeparation no"?
Oprócz tego, że w tym drugim PrivSep jest bardziej dopracowane
i w większej liczbie przypadków można to mieć ustawione na "yes"?

> Co w obecnym stanie jednak powoduje zę pakeit jest z lekka nei do uzyytku
> .. chyba że poprawisz rpm-a :)
> Paweł chodzi o rzecz ważna a ytaka rzeczą jest niewątpliwie sshd. To musi
> się aktualizwać bz dodatkwej insstukcji typu "stań na lezej nodze i spluń
> pzrez prawe ramie bo inaczje upgrade sie nei powidzie" :)

Ale to jest problem z upgradem zestawu pakietów naraz przy pomocy rpm-a.
Podobne rzeczy się mogą dziać przy innych zestawach (gorzej - przy dużej
porcji pakietów można czegoś nie zauważyć[1]). Akurat sshd jest rzeczą
krytyczną w większości przypadków - ale to nie jedyny przypadek.

[1] czy da się w poldku zrzucić do pliku (najlepiej kopię - coś jak
"| tee") wynik poleceń w trybie interaktywnym?

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/