Upgrade...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 27 Cze 2002, 22:37:01 CEST

On 27 Jun 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Kompresja powinna działać (od rel2) ale _wydaje mi się_, że
> sprawdzałem pama z wyłaczoną separacją i też były problemy.

A mozemy umowic sie tak, ze poki co na ftp pojawi sie spatchowane
openssh 3.2p1, zostanie cofnieta zmiana w rc-scripts, a nowe wersje
openssh (z wieloma nowymi rzeczami, niestety poki co powodujacymi
problemy) trafia na ftp dopiero po gruntownym przetestowaniu, ze
szczegolnym uwzglednieniem prawidlowodci upgrade'u przez siec.

Moze tak byc?

M.

PS. Chodzi o zlikwidowanie "parcia" spowodowanego bugiem security.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-