Upgrade...

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 28 Cze 2002, 11:22:51 CEST

On Fri, Jun 28, 2002 at 08:37:09AM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Pewnie komuś przeszkadało takie domyślne ustawienie, nie rozumiał, że
> paranoja jest czasem dobra i zmienił.

Jeszcze nie wiem czy dobrym pomysłem jest zmiana domyślnego "Protocols
2,1" na "1,2" w sshd_config - AFAIK teraz raczej protokół 2 jest
zalecany (1 miał słabe punkty i potrzebował jakichś workaroundów
w postaci deattack.c).

> Podobny kwiatek widziałem w httpd.conf (W sekcji <Directory />)

Które? FollowSymLinks?
To jest od początku istnienia apache-httpd.conf w CVS...

--
Jakub Bogusz