openssh

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 28 Cze 2002, 20:51:17 CEST

On Fri, 28 Jun 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:
> kto wogóle tego nowego gniota wpuścił na ftp? Powinni mu zabrać rw za
> grzebanie ;)
> Była chyba kiedys mowa że pakiety w test powinny trochę czasu leżeć?
> security jak security ale sytuacja gdy na ftp znajdują się pakiety które
> zmuszają do wycieczki gdzies tam jest niedopuszczalna. jak ktoś chce
> sobie szybciej zainstalować coś nowszego to ma test/nest.

Nie przesadzaj.
To było pilne i wtedy nie było alternatywy.
Dla mnie aktualna sytuacja jest znacznie lepsza niż mojego znajomego z RH,
który właśnie kombinuje z własnym kompilowaniem, bo na update z RH nie
może się doczekać.

U mnie ssh chodzi ładnie. Nie narzekam. Kompresja nie działa - fakt, ale
nie używam :)

Podbicie epoch to chyba zbędne nakładanie garba. Ci, którzy zrobili
upgrade już raczej sobie z problemami poradzili i przeszli niebezpieczny
moment. Jeżeli wracamy to IMHO wystarczy jak z ftp zniknie 3.4, a pojawi
się 3.2.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...