openssh

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pią, 28 Cze 2002, 22:25:39 CEST

On Fri, Jun 28, 2002 at 08:51:17PM +0200, Blues wrote:

> Nie przesadzaj.
> To było pilne i wtedy nie było alternatywy.
jak to nie było?
można było zostawić to w tescie. każdy kto wiedział o bugu mógłby sobie
na własne ryzyko sprawdzić openssh z testu.

> Dla mnie aktualna sytuacja jest znacznie lepsza niż mojego znajomego z RH,
> który właśnie kombinuje z własnym kompilowaniem, bo na update z RH nie
> może się doczekać.
o tak... dzisiaj będą przy maszynce sobie zaptowałem nowe ssh. efekt -
nie mogłem się zalogować. następnie przekompilowałem nowszą wersję (-2)
z cvs-u. tak samo. czy chcesz powiedzieć że to jest ryzyko używania pld?
ja byłem przy maszynce(ostrzeżony wczoraj że mogą być problemy z ssh).
ale współczuję tym którzy się dowiedzieli o bugu w ssh i apt-neli sobie
system będąc daleko od niego.