CVS i tlumaczenie instalatora

Tomasz Slowinski czarny w sojusz.org
Pią, 28 Cze 2002, 22:30:57 CEST

moge powiedziec, ze juz prawie finska wersje mam robie aktualnie niemiecka
moze cos jeszcze szwedzki? potrzebne mi sa lopatologicznie objasnienia
jezeli chodzi o CVS :> bo prawde powiedziawszy nie mam o tym bladego
pojecia... a moze znikome na marginesie to konto na cvsie rw by sie
(kloczek ;>) przydalo zezeli mam to wszystko popoprawiac... oze cos jeszcze jezeli
chodzi o jakies informacje systemowe czy cos to tez moge przetlmaczyc
tylko potrzebne mi jest co gdzie jest itd.

pozdrawiam,

TS.