gaim.spec, update do 0.59

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 29 Cze 2002, 09:16:37 CEST

Dnia 28 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Piotr Pawłow napisał(a):

> http://pp.siedziba.pl/gaim/PLD/

> Może się przyda... Nie miałem czasu dokładnie się temu przyjrzeć, czy
> wszystko jest OK, więc ostrożnie... U mnie się buduje i działa, przynajmniej
> wersja gtk ;) Nie wiem jak gnome...

1. AFAIK gaim daje się skompilować pod gtk2, moze by tak jakiś bcond?
2. Czy rozwiązano już problem złego (braku?) przekodowywwania polskich
znaczków z Utf-8 do iso (wtyczka jabbera?)
3. czy polskie znaczki dla GG są prawidłowo przekodowywane z CP->ISO i
odwrornie?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Książka ma tę przewagę nad komputerem, że z komputerem w ręku bardzo
niewygodnie się zasypia.