openssh

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 29 Cze 2002, 12:52:54 CEST

On Sat, 29 Jun 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:
> nie, dlaczego? Każdy kto wiedział o dziurze mógłby sobie z test tego
> spartaczonego openssh skompilować. A korzystając z test robi się to już
> na własne ryzyko...
> troszkę.
> czy to powód żeby narażac wszystkich na tracenie kilku godzin na dojazd
> do maszynek?
> to może przy kolejnej dziurze zamiast binarki "dziurawego" programu na
> ftp pojawi się pakiet z linkiem /bin/true -> /bin/dziurawy_program?
> System przestanie mieć dziurę, a efekt będzie podobny do tego jaki
> wystąpił teraz.
> [...]

Przestań.
Qbosh zrobił dobrze wrzucając tamtą wersję.
Poprawiała ona dziurę. Że wywędrowała z /test? trudno - takie rzeczy się
zdarzały i, nie oszukuj się, będą się zdarzać w tak pilnych sprawach.

Ja robiłem zdalny upgrade na kilku maszynach i na żadnej nie miałem
problemów. Miałem na swoim własnym desktopie, o czym pisałem zresztą. Ale
chyba każdy admin jeżeli widzi, że upgrade jest bardzo newralgicznego
pakietu robi to ostrożnie i najpierw testuje gdzieś gdzie mu się duże
ku-ku nie stanie. Tak nakazuje logika.
Ja wolałem drobne ryzyko niż siedzenie z dziurawym ssh. I dla jasności -
też mam perspektywę kilkuset km jazdy na kilku maszynkach.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...