openssh

Sob, 29 Cze 2002, 14:58:06 CEST

On Sat, 29 Jun 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> On Sat, 29 Jun 2002, Blues wrote:
>
> [..]

> A nie :>

> Zrobil zle, bo wrzucil wersje ktora poprostu byla popsuta.
> Nalezalo sprawdzic co zostalo poprawione i spatchowac 3.2.3p1,
> co ostatecznie zostalo zrobione.

Dobra przestań już Marcin. Stało się .. :>
Część winy też jest po mojej stronie ze nie przyjrzałem się temu
wystarczająco.
Teraz mamy taka sytuacje w której nia ma dziury i upgrade idzie gładko.
Jest gucio.

Mozemy czekać na następne wersje openssh i na pewno będzie trzeba się im
przyglądać uważniej bo jak widać i nawet ludziom os openssh wyskakują z
pod rąk czasem nie za dobre rzeczy.