SPECS: php.spec 1.166->1.167 [blues]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 29 Cze 2002, 18:54:12 CEST

On Sat, 29 Jun 2002, PLD CVS wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	blues	02/06/29 18:20:55
> Modified files:
> 	php.spec
> Log message:
> - release 5.9
> - removed pear classes included in php - avaible now as separate packages
> - devel package for peaple who want to use cvs pear
> - additonal package with classes I couldn't find is pear packages...
> STBR for tests

To jest koniec wstępu do separowania peara od phpa.

Prosiłbym o posłanie na buildery do testów całości w kolejności:
rpm 	- chodzi o pakiet do znajdowania zależnośći - jeżeli ktoś ma
	pomysł/chęć poprawić te skrypty - proszę bardzo. O ile provides są
	IMHO generowane poprawnie to requires można jeszcze w inny sposób
	to zrobić. Te nie jest doskonały...
php i php-pear-*	- kolejność dowolna.

Zmiany w php.spec:
- php-pear jest wlascicielem tylko katalogów. W automatyce brakuje jeszcze
automatycznego znajdowania tych katalogów do wymagań, ale... to
szczegół...
- php-pear-additional_classes - klasy, których nie znalazłem w paczkach z
pearem. Może jestem ślepy, ale jestem na etapie wyjaśniania tego. Docelowo
ta paczka zniknie.
- php-pear-devel - programy pear, pearize, tarize - potrzebne tylko jeżeli
chce się używać pear'a uryginalnego, robić pakiety pear'a (ale oryginalne
paczki, nie rpm'y). Mało kto tego będzie w sumie potrzebował.

Czy ktoś ma komentarze do ogólnego mechanizmu paczkowania peara? Jakieś
inne komentarze? Uwagi?
Byłby zobowiązany za przejrzenie automatyki...

P.S.: release podbiłem jednak do 6 - ja swoją pracę nad tym specem narazie
skończyłem...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...