icewm i czcionki w theme

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Nie, 30 Cze 2002, 12:23:55 CEST

Cześć

Dnia 29 czerwca 2002 (18:51:44) napisałeś:

> Wydaje Ci się :)
No właśnie sprawdziłem jeszcze raz i jakoś chyba się nie wydaje :)

> A tak na poważnie, to podaj więcej szczegółów, bo u mnie działa.
1. Co bym nie ustawił np. w TitleFontName to i tak wyświetla
   mi Times'a, ale uwaga!! reaguje na rozmiar czcionki.
   Próbowałem to z helveticą, arialem (ttf), fixed itd.

2. Kiedy mu wpiszę lucidę, ale z błędem (na końcu jest o jedną -*
   za mało np. p-*-*) to krzyczy na konsoli że nie znalazł czcionki
   i zamiast times'a wstawia mi chyba helveticę (albo podobną).

Eksperymentowałem na ~/.icewm/preferences z wyłączonym theme,
oraz na przeroobionym przeze mnie ~/.icewm/themes/dusk/default.theme
i na tematach instalowanych w /usr/X11R6/lib/X11/icewm/theme...

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl

INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f15fd