SquirrelMail

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Pią, 1 Mar 2002, 09:18:03 CET

On Fri, 1 Mar 2002 09:04:33 +0100, you wrote:
>To raczej wyglada na brak jakiegos modulu PHP. Z nazwy wnioskuje, ze
>to cos do obslugi wyrazen regularnych (php-pcre?).

Zgadza się, już dorzuciłem Requires: php-pcre do CVS.

>A ta wersja korzysta z funkcji preg_match()?

Nie sprawdzałem, sprawdziłem z php-pcre i zadziałało więc nie chciało mi
się bo mam 39 stopni i leże w łóżku.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć