PostgreSQL i polskie zarosla

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 1 Mar 2002, 11:11:47 CET

On Fri, Mar 01, 2002 at 10:49:13AM +0100, Daniel Mróz wrote:
> Aha. Zapomnialem napisac, ze serwer postgresa jest odpalany w
> srodowisku z LC_ALL=pl_PL
A gdy robiłeś initdb, to locale było ustawione?

Cytat z dokumentacji:
  Check that PostgreSQL is actually using the locale that you think it
  is.  LC_COLLATE and LC_CTYPE settings are determined at initdb time
  and cannot be changed without repeating initdb.
  You can check the LC_COLLATE and LC_CTYPE settings of a database with
  the contrib/pg_controldata utility program.

Poza tym spróbuj może baze tworzyć z encoding=LATIN2. Wtedy zamiast
locale będą używane wbydowane reguły dla iso-8859-2. Może to załatwi
sprawę.

Właściwie to nie wiem, czy postgresql obsługuje locale, jak multibyte ma
wkompilowane. Dla mnie i tak to drugie jest ważniejsze.

Pozdrowienia,
        Jacek