tetex i sources (oraz status -b DEVEL tetex.spec)

Piotr Meyer aniou w root.pl
Pią, 1 Mar 2002, 13:59:14 CET

On Fri, 1 Mar 2002, wrobell wrote:

> Można zyskać dzięki temu kilka MB na dysku, więc wg. mnie warto.
>
> 152     /usr/share/texmf/fonts/type1/adobe
> 145     /usr/share/texmf/fonts/type1/bitstrea
> 3055    /usr/share/texmf/fonts/type1/bluesky
> 558     /usr/share/texmf/fonts/type1/hoekwater
> 5390    /usr/share/texmf/fonts/type1/public
> 1545    /usr/share/texmf/fonts/type1/urw

Oj fajnie. Tylko gdyby w sieci gdzieś był opis czym poszczególne
fonty różnią się od siebie. Wiem, że firmą ;-), ale czy do
'normalnej' pracy wystarczy mi tylko bitstream? A może potrzebuję
adobe? A do czego jest urw? Nie czepiam się, sam bym przygotował
opisy, byle by znalazł się ktoś, kto dokładnie by wiedział co
jest co...

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer