gdm w init 5 nie daje nic wpisac -- trop rozwiazania

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 1 Mar 2002, 14:48:42 CET

Ale z Ciebie leniwiec! (chodzi mi o wątek)

On Fri, Mar 01, 2002 at 02:40:53PM +0100, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:
> do chwili, gdy w /etc/sysconfig/i18n siedzial tylko LANG="" (z
> instalatora), gdm wstawal i dalo sie zalogowac, od momentu, gdy
> w i18n siedza tylko:
>   LC_COLLATE=pl_PL
>   LC_TIME=pl_PL
>   LC_NUMERIC=pl_PL
>   LC_MONETARY=pl_PL
> gdm po starcie w init 5 nie daje nic sobie klawiatura
> "powiedziec". input jest zupelnie na wpisywanie tekstu
> niewrazliwy, co wiecej nie da sie nawet przelaczyc na tty1, co by
> gdma zrestartowac. restart gdm-a z palca (po zdalnym zalogowaniu)
> [...]

Czy uruchamiasz coś w /etc/rc.d/rc.local?

Ja zauważyłem, że jeśli uruchamiam jakikolwiek program w rc.local,
to gdm olewa klawiaturę. W i18n mam LANG="C" o ile pamiętam (muszę
sprawdzić w domu).

    wrobell <wrobell w ite.pl>