gdm w init 5 nie daje nic wpisac -- trop rozwiazania

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pią, 1 Mar 2002, 15:49:19 CET

On Fri, Mar 01, 2002 at 03:41:09PM +0100, wrobell wrote:
>a jak nie mam nic w rc.local oprócz komentarzy, to działa
>a jak odpalam tam jakikolwiek program, to klawiatura w gdm-ie zdycha
To ja mam jakby odwrotnie. Jak przy stacie odpala mi się postgresql albo
postfix (oba startują kilka sekund), to wtedy działa. Jak wyłączyłem
(system wstaje kilka sekund krócej), to klawiatura nie reaguje...

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>