Kto zepsuł Meta key w X?

Pią, 1 Mar 2002, 23:59:30 CET

On 1 Mar 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ... który to nie zawiera opisu konfiguracji.

Pamiętam że po lektórze tego co tam znalazłem i tych plków jakie było w
3.3.6 byłem w stanie spreparować ze dwie poprawki do pl klawiatury do xkb i
podesłać to Juljuszowi Chroboczkowi żeby włączył to do XF .. ale nie
pytaj się mnie o szczegóły bo to była robota typu "cztery razy Z(et)" :-)
XKB uważam za jedną z lepszych perełek koncepcyjnych jakie widziałem (do
dzisiaj jestem pod wrażenien tego jak w tak małej ilosci kdu można było
zawrzeć tak dużo funkcji :)