X i poprzesuwany ekran

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 2 Mar 2002, 12:12:31 CET

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> writes:

> Witam!

> Jakieś szczegóły? Jak się poprzesuwał?

Zwęził się i zmniejszył w pionie.

> Może zmieniły się częstotliwości
> odchylania na skutek zmiany sterownika karty i regulacja monitora nie jest
> sobie w stanie z tym poradzić.

Co Ty nie powiesz?
To jest oczywiste że sterownik inaczej ustawił karte,
albo inaczej interpretuje modeline.
Ja nie pytam o to. Pytam kto ma ten sam problem.
Drugi podtekst pytania to: kto i dlaczego puścił ten badziew na ftepa.

> W takim wypadku pomocne może być modeline.

W życiu bym nie wpadł :/

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)