X i poprzesuwany ekran

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 2 Mar 2002, 12:45:39 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> xvidtune w garść i wygeneruj sobie modeline do trybu jaki uzywasz.

No proszę, następny "Wuj dobra rada" ;)

Mogę sobie wygenerować tysiąc modeline bez niczyjej pomocy.
Tylko po co??? Zrobiłem to raz i każdy następny raz to zwykłe
marnowanie czasu.

Wypuszczasz stable 1.0 a tymczasem to co mamy po każdym upgradzie wymaga
poprawiania różnych niespodzianek.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)