libmpeg, gimp i kdemultimedia

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 3 Mar 2002, 00:51:55 CET

On Sat, Mar 02, 2002 at 10:55:48AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 2 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> Jęzlei będzie próbował dodawać plik to się dowie że juz takowy jest w
> Attic.

Aha. Już _po_ przygotowaniu pakietu od nowa :>

> Kwestia że mpeg_lib nie jest rozwijany od 1999tego.

Owszem. Parę innych projektów też, co nie przeszkadza im działać.
Np. glide3 jest praktycznie nierozwijane od połowy 2000. A tdfx jest
nadal jedną z najlepiej obsługiwanych kart pod Linuksem.

Kwestia tego, że jeżeli będę chciał w przyszłości użyć programu
korzystającego z mpeg_lib (zapewne też byłby stary - ale nie każdy stary
program jest nieprzydatny), to nie będę siedział kilku dni dostosowując
go do np. libmpeg3 tylko dlatego, że mpeg_lib został uznany za "obsolete"
na rzecz tego drugiego (są zupełnie niekompatybilne); dopiero wtedy by
to miało sens, gdybym potrzebował wczytać plik w jakimś nowszym formacie,
nie czytanym przez mpeg_lib, a czytanym przez libmpeg3.

Jak dla mnie ma sens wyrzucanie rzeczy nie działających, nie mających
już szans na działanie.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/