PHP, hehe

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 3 Mar 2002, 02:05:46 CET

On Sun, Mar 03, 2002 at 01:06:18AM +0100, Jan Rekorajski wrote:
> Zadanie dla osób z zacięciem detektywistycznym.
>
> Dlaczego następujące pary modułów nie chcą działać ze sobą:

Nie chcą działać znaczy apache nie startuje, czy dopiero jakiś kod nie
działa?
Po zbudowaniu php 4.1.2 zrobiłem rpm -Uhv php* i apache wstaje.

> imap - ldap

O tym nie słyszałem.

> recode - curl
> recode - libpdf
> recode - pgsql
> recode - posix

Znam tylko problem recode - mysql, w bibliotece recode dodany jest
workaround. Która wersja recode?

> odbc - mcrypt

Która wersja bibliotek unixODBC? Stosunkowo niedawno dodałem tam
poprawkę wyrzucającą wkompilowaną oddzielną kopię libltdl przez którą
odbc kolidowało właśnie z mcrypt.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/