glibc i md5 raz jeszcze

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Nie, 3 Mar 2002, 09:39:40 CET

On Sun, Mar 03, 2002 at 01:07:46AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Nie wiem, błędów MD5 nigdy przy tym nie widziałem, widziałem typu
> "unlink failed" przed poprawkami rpm-a.
A mi się to raczej często zdarza. Zresztą nie tylko mi, co można sprawdzić
w archiwum. Jest to jednak wina błędów w pakiecie, co wykazuje rpm -K.
Rzecz w tym, że ani poldek ani rpm nie próbują takiej weryfikacji, a
rpm dodatkowo wykłada się na różnym etapie rozpakowywania archiwum.
Dziwne jest też to, że błędy te pojawiają się najczęściej przy glibc
i zawsze na plikach LC_CTYPE. Wszystko to razem jest mylące.

Mam = 2.4.2-27.
--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>